dijous, de setembre 30, 2010

Posada al dia

Com que fa moltíssim que no escric en aquest blog, posaré una mica al dia del que estic fent. Dels tres projectes que tenia en ment, només en queda un i es l’escriptura de la meva quarta novel•la. Ja està en un estat bastant avançat mentre, alhora, està en un estat molt primerenc. Podria explicar-ho més clarament però no sense desvelar informació sobre la trama i no m’interessa. Ho sento.
Des que vaig començar el curs, només fa quatre dies, he estat treballant en la novel•la a diari així que crec que si continuo amb aquest ritme la novel•la avançarà aviat, no només per temps sinó per l’historia. Si deixo d’escriure un temps determinat, si no segueixo un ritme, es més difícil agafar el ritme de la historia, retornar i si aquest des temps a l’escriptura és constant, he de dedicar molt temps a posar-me al dia i a assimilar el ritme.
Per altre banda, tinc un problema amb el final, ho confesso, no sé exactament que passarà i això pot ser un problema en una novel•la com la que estic escrivint. Tot i així ara comença el més interessant.
Pel meu cap han estat passant moltes idees però tinc la mala costum de no apuntar-les, així que, ho sento, els projectes futurs són els de sempre i la veritat estic desitjant començant amb ells però crec que s’haurà de deixar per encara més endavant.