divendres, de juny 12, 2009

Caputxeta i Pocahontas

No tindria que estar estudiant jo?¿ de fet ho estic fent, tranquilitat. Però no he pogut evitar recuperar de dins una carpeta el que serien (jo crec), els meus primers escrits... creatius? tot i que de creativitat, poca.

Són de l'any 1994, jo tenia 4 anys per tant. Així que no us espanteu siusplau de les faltes gegantissimes d'ortografia que feia.

Vaig escriure unes poques linies... creatives?¿ la veritat és que no gaire. En les linies de la caputxeta vermella a més de no saber com abarcar el tema i per tant deixar-lo després de dos intents, no vaig inovar, vaig explicar el conte tal i com ja existeix... o una part infima del conte.






Transcripció de la primera foto:


Fiavia una nena que es della capuxeta varmella

un dia la sev mama li vadi que li purtes un patis

a la seva avia ella va ajafar

al pastis i asva truvar al llop

i li va di on anava


(Evidentment.... no te inventiva... i l'escriptura és molt pobre... així que vaig fer un segon intent)




Transcripció de la segona foto:


Una vegada iavia una nena a la

qui dellan capuxta varmella

i un dia la seva mare


(Vale... és mil cops més curt, però, no us heu donat compte d'una cosa??? vaig corretgir el tipic: hi havia una vegada (vale, mal escrit pero era la idea) per: una vegada hi havia !!! vaig canviar de lloc el verb!!! jjj vale, és una chorrada... però... que voleu? tenia 4 anys. Tot i això, em vaig rendir. Vaig deixar a la caputxeta amb els seus problemes... i no vaig aportar res de nou a la historia)







Transcripció de la foto:


hiabia una bagada una

noia índia que es deia

pocahontas i ha pocahontas

li agradaba salta desda

una roca asta l'aigua

per a pocahontas no li

agradaba el suroll i cuan

fella suroll es tapaba

las urellas i quan

no fella suroll

no es tapaba las urellas




(Aqui tenim una cosa mooolt millor!!! no us sembla?¿ és un paragraf moooolt llarg.... tampoc tant... però te lògica i te un final no? a més te inventiva. Es tapaba les orelles. Vale, vaig copiar el personatge... i el fet de que es tires des de una roca però.... es tapaba les orelles!!!! Aquest escrit sembla algo posterior... no sabria dir de quan és. Només se que la majoria de paper de la carpeta són del 94 i es poden trobar alguns del 95... a saber..... no recordo haver escrit tot això (evidentment))




Bé, m'he extés més del que em pensava. Vaig a estudiar!!!




Afegeixo dues fotos. Una de quan tenia quatre anys i l'altre de quan n'estava fent cinc. És perquè m'imagineu amb un llapis a la mà pensant: ..... i que va passar amb la caputxeta?¿.... jjj és per ambientar.... aix...

Normal que et riguis fanny... és que no donava per molt... el meu cervellet.


1 comentari:

estefania ha dit...

Mireeeeeeeeeeeeeee xdxdxd Com me rigut! Ja em vas dir que ho posaries pero me rigut tant!!

Sobretot amb lo de:

iavia una nena a la
qui dellan capuxta varmella xdxdxd

per a pocahontas no li
agradaba el suroll i cuan
fella suroll es tapaba
las urellas i quan
no fella suroll
no es tapaba las urellas

xdxd

Una escritora en potencia, sense cap dubte :)