dijous, de juny 04, 2009

221b backer street

Es frustrant tindre tot el que tinc escrit i no poder-ho continuar. Tinc unes ganes boges de omplir el buit que encara hi ha entre els dos trossos. Segons vaig dir en un comentari, crec, em falten uns 2 capítols per omplir el buit... això ho vaig dir perquè no estava pensant... de fet crec que falten uns cinc capítols... sí, això és moltíssim. Però demano paciència, sobretot a la Estefania que està esperant el tercer capítol (i no és per menys).

El final de la historia es va perfilant. Hi ha molts detalls a decidir, així que segurament fins que arribi hi haurà coses que no sabré com passaran.

Una altre cosa és que tinc en ment títols. Tinc que trobar el títol perfecte que va en torn a una idea. És un títol que només s'entendrà al final de la història cosa que el fa, al meu parer, molt interessant.


Per últim, vull fer al·lusió al nou nom del blog: 221b Baker Street. Alguns ho agafareu a la primera (o no) a d'altres us sonarà. És la residencia de Sherlock Holmes a Londres. M'agrada especialment aquest nom perquè es refereix a un lloc físic que tot i així no existeix. Un lloc que és podria confondre com a real, com a vegades passa amb el personatge de Conan Doyle.

3 comentaris:

Estefania ha dit...

El títol del blog mola i m'agradaria ajudarte amb el de la novela pero si es una cosa del final que no s'enten... Pos no pu fer res :(

Es guay això de que sigui algo del final. Molt.

El meu títiol te tres significats diferents.

Dos s'entenen a la primera i un costa més... Si ets llest o em coneixes (jj) llavors l'enendras de seguida. Si no, se sap també al final final final. Si ho faig com ho tinc pensat... Fins a la última página no s'enten del tot... Crec. jjj

Un petó mireeeeeee!!

Vui el tercer capítol! Dolenta!

No t'estressis... Ja falta poc per poder esciure!

Estefania ha dit...

t'has donat compte que en la teva foto de blog posa consumia??

Consuuume ussss

A tu també et falta poc!

Anirem les dues amb els nostres portatils a pendre un café al di lorenzo!!!!!

(semblarem executives xd).

Mireia de No Honrubia ha dit...

Claaaaaaaar que m'he donat compte!! jj. De fet és una paraula molt important, en aquest moment la diu sense estar del tot... xungu? (per no dir spoilers) quan estigui xungu del tot ja no sap com expressar-se. Tot el que abans havia estat el pitjor ja no es el pitjor.... que fort....