dijous, de març 10, 2011

Situació/situación

Tot va avançant i no puc negar que fa una mica de por alhora que fa il•lusió anar-me trobant amb cartells per la universitat.
He pensat que no vaig penjar aquí els cartells i les invitacions així que, aquí teniu. Si voleu imprimir-ho podeu. Recordeu que la invitació és simbòlica, no penso deixar a ningú al carrer perquè no en porti.




El que ara em comença a preocupar és que la gent no hi càpiga en el cafè de teatre-auditori a no ser que treguin el gran piano de cua. Però, ¿no seria genial que algú el toqués?

Deixo un planell i fotos del lloc.



Fins aviat.

------------------------------------

Todo va avanzando y no puedo negar que da un poco de miedo a la vez que hace ilusión irme encontrando carteles por la universidad.
He pensado que no colgué aquí los carteles y las invitaciones así que, aquí tenéis. Si quereis imprimirlo podeis. Recordad que la invitación es simbólica, no pienso dejar a nadie en la calle por no llevarla.



Lo que ahora me empieza a preocupar es que la gente no quepa en el café del teatre-auditori a no ser que saquen el gran piano de cola. Pero, ¿no sería genial que alguien lo tocara?

Dejo un plano y fotos del lugar.




Hasta pronto.