dijous, d’agost 12, 2010

Fi del lentissim i pesat projecte tortuga.

No m'esperava acabar el projecte tortuga. Realment és increible que ho hagi conseguit. L'euforia ahir, al acabar... indescriptible. Segurament és el projecte que més m'ha costat de fer mai. Més que cap treball, fins i tot més que el treball de recerca. Segur que hi he dedicat més hores i m'ha fet més il·lusió però també ha estat molt més pesat. És la veritat. S'ha d'estar una mica boig per fer el que he fet però m'ho vaig proposar i ho he aconseguit. Ningú podrà dir que he desaprofitat l'estiu, ara estic molt orgullosa de mi mateixa.


Ahir, quan em vaig posar a treballar perquè fos el penultim dia, no vaig poder parar fins acabar. Així que vaig acabar un dia abans del previst i fins i tot a mi em va agafar per sorpresa. Faré un advertencia, encara que no sé a qui. Quan esteu a punt d'acabar una historia(o una altre projecte... relacionat amb una historia), encara que planejeu amb dies d'antel·lació, si seguiu el calendari fins gairebé el final, acabareu abans. Perquè? Jo ho he descobert. És impossible dir. Uuuuiii em falten 10 pagines! Les deixo per demà perquè això és el que posa a l'agenda. No! Aquestes 10 ultimes pàgines et miren i supliquen. El meu consell és: L'últim dia carrega'l de treball. Fes 30 pagines! (és un dir....) així el dia anterior no diràs: bah! 30 les faig jo en dos segons. O si no feu com jo i que el final del projecte us sorprengui. És genial i la veritat és que recomano la sensació.