dijous, de juliol 22, 2010

Projectes

Se m’acaba d’ocórrer una idea una mica boja.
Ara mateix estic treballant en tres coses diferents i com dues d’elles són bastant confidencials fa uns cinc minuts he pensat. Els hi diré. Projectes: 1, 2 i 3.
Tot seguit he pensat... poc original. I he pensat en: El informe ninja! Però clar no ho diré així. Ara mateix em vaig a inventar noms.
El primer es dirà.... Projecte Sophie (perquè la sophie està passejant per qui...)
El segon: Projecte tortuga (perquè és molt lent.... i pesat....)
I el tercer.....: Projecte granitzat (perquè em ve de gust fer-ho)

Així amb les normes establertes diré que ara estic de ple en el projecte tortuga i és com una autotortura, és taaaaaant horrible... però ho aconseguiré.
El projecte sophie ha quedat una mica penjat però l’acabaré en quan pugui (necessito uns papers ehhhh!
I el projecte granitzat prefereix-ho deixar-lo aparcat per quan hagi acabat amb els altres dos o amb algun d’ells, per gaudir-lo més.