dimarts, de juliol 13, 2010

Primer dia a Girona

Bé, encara és d’hora per dir que s’ha acabat el dia, però sempre tinc temps de penjar més coses.
Començaré per un descobriment que he fet ni fa cinc minuts. M’he deixat el cable de la camera. Que vol dir això? Que no podré penjar fotos, però bé, això no m’aturarà.

Després volia compartir amb qui em llegeix (que és un grup moooolt selecte (eufemisme de reduit), que ahir al no poder dormir per la nit vaig estar-li donant voltes a la meva proxima possible historia i ara s’està convertint en bastant probable a més de tindré més amplitut. No puc dir res més.

Bé. Cronica del dia d’avui.
Avui m’he aixecat d’hora. Tenia moltes coses a fer i molt poc temps. El primer ha sigut acabar d’apretar la maleta i esmorzar amb una mica de pressa i de seguida m’he posat en camí de la universitat per acabar amb una injusticia... i com no he pogut fer-ho, he anat a la biblioteca i he agafat un llibre que m’he començat a llegir.
Quan he arribat al aparcament de la UAB, m’he adonat que ja era l’hora en que havia de passar a buscar a la meva mare per portar-la al metge. Així ho he fet i mentre ella estava dins m’he hidratat amb dos sucs.
Llavors hem emprés el nostre camí, per fi, després, és clar d’omplir el diposit del cotxe. El viatge fins a girona no ha estat molt pesat. Només ha estat un dels cds de glee. Em pensava que seria un viatge més llarg.
Jo volia anar a Girona per un motiu. Les hamburgueses vegetarianes. Hi ha un restaurant on fan les millors (des del meu parer) del món. Sempre que hi paso hi paro a dinar, no m’hi he pogut resistir aquest cop i sempre hi vull tornar.
Després ens hem fet el paseig arqueològic i hem acabat pujant la muralla (al final ho he fet jo sola). Ha estat esgotador. No es pot dir d’altre manera. Fa moltissima calor i després d’això ens hem rendit i ens hem ficat al cotxe. Deu litres de protecció solar i el meu “kit vampire” no són suficients. On hi ha una sombrilla?

El camí a Figueres l’he fet amb el cap caigut a un costat estic taaaaant cansada. I fins i tot després de la dutxa... bufff. Si començem així no sé com acabarem.