divendres, de juliol 16, 2010

Canal du midi

Avui encara no ha passat tot el dia, però ja tinc que explicar.
Per començar posaré en precedents. Jo volia anar al canal du Midi en barqueta però vaig veure al follet que es tenia que reservar trucant i nosaltres no ho havíem fet així que vaig decidir deixar-ho estar. Però passejant per la citê vaig veure una dona que repartia follets d’això, li varem preguntar i txan! Ja teníem reservat.
Aquest matí hem sortit de l’abadia i hem arribat al port mitja hora abans de que comencés el recorregut així que em entrat a l’estació (que està al costat) i ens hem assegut, jo he fet alguna foto.
A les 10.15 hem pujat a la barca i a les 10.30 ja ens ficàvem en marxa. Es un passeig molt maco i molt recomanable. HI ha una guia que fa una explicació en françés i castellà. El problema és que, com he pogut comprovar, anant de turista no tens tota l’informació possible. Només informació bàsica dirigida al turista perquè es cregui intel•ligent quan acabi. És una llàstima que no expandeixin més les explicacions. Com ahir en un audiovisual del chateau comtal.
Després hem estat voltant per el centre, hem entrat a un parell de botigues, hem vist que tot era molt car i després de fer un recorregut per trobar restaurant hem acabat anant al que jo ja vaig anar amb la Estefania fa tot just un any (és estrany pensar que fa exactament un any). Però aquest cop tenien pasta i amanides barates (i no anaven dins de bocates!!) així que hem entrat i hem demanat aigua en gerra que surt gratis.
Ara tornem a ser a l’hotel (he de carregar la bateria de la càmera) i després al museu.

Fins després.