dimecres, de juny 30, 2010

Estiu

Ufff, el calor és insuportable i crec que és el que fa que tingui un mal de cap bastant molest. Definitivament, odio l’estiu i tot i que ho he intentat, no he pogut trobar coses bones de l’estiu (per mi) més que dues.
A part d’això, de la calor i de més, s’han acabat els exàmens i he tingut temps a corregir, cosa que m’ha portat sorprenentment poc temps. Estic una mica espantada de que no hagi sortit bé així que ara toca el segon pas: donar-li l’historia a “correctores” (per dir-ho d’alguna manera), millor sona: “opinadores”. Abans d’una tercera (o quarta...) correcció. Estic molt contenta amb el resultat però em resulta molt difícil despendrem del que he escrit i deixar-ho llegir. No sé si aquest cop més que mai o sempre de la mateixa manera i oblido la sensació. Tot i així m’he de decidir aviat, perquè dins de molt pocs dies, aniré a Carcassona!! I m’agradaria tindre les opinions ja (no sé si donarà temps).
Per altra banda està el tema de ser cangur de gats. Crec que s’ha convertit en costum. La veritat és que m’agrada i a més disposo d’espai per treballar. Perquè això és bàsicament el que faig a més de arreglar-ho tot, regar les plantes mimar als mixets etc...
Buff tindré que tornar a acostumar-me a actualitzar els blogs perquè ho he estat abandonant tot i ara que per fi podré tornar a la lectura ocuparé tot el meu “temps lliure”. Crec que aquest any tampoc tindré cap dia lliure.

1 comentari:

estefania ha dit...

oh oh soc opinadora. Rebem un sou els opinadors?? jaja es broma!

Pos pasatuuu beeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aix no tinc temps de comentar. Menvai a compraaaarr!!!! (rebaixes!!)