dijous, d’agost 18, 2011

Concurso/Concurs

Tendría que haber escrito esto hace unos días, en concreto el Lunes pero por una cosa u otra no lo hice, la verdad, no por falta de tiempo.

Las buenas noticias son que... podéis ganar un ejemplar de Frío y Bruma en el concurso de En el mundo de la fantasía. Empezó el Lunes y termina el 24 del mes que viene, septiembre.


Os recuerdo que Frío y Bruma tiene Facebook desde hace un tiempo aunque no tenga muchos seguidores.


A parte de todo, os dije que tenía entre manos un proyecto relacionado con Frío y Bruma, pero la verdad es que está un poco parado y no sé cuando podré terminarlo para colgar. No depende de mí.

Por otra parte estoy trabajando en una historia completamente nueva de la que no diré nada. Trabajaré mucho en ella de septiembre a diciembre, ya que durante esos meses viviré sola, y espero poder acabarla para entonces.

También tengo en mente traducir mis relatos y escribir nuevos.


Besos!


-------------------------------------------------------------------

Hauria d'haver escrit això fa uns dies, en concret el Dilluns però per una cosa o una altra no ho vaig fer, la veritat, no per falta de temps.

Les bones notícies són que ... podeu guanyar un exemplar de Frío y Bruma en el concurs de En el mundo de la Fantasía. Va començar el dilluns i acaba el 24 del mes que ve, setembre.



Us recordo que Frío y Bruma té Facebook des de fa un temps encara que no tingui molts seguidors.
http://www.facebook.com/pages/Fr% C3% ADo-y-Bruma/196747803714194


A part de tot, us vaig dir que tenia entre mans un projecte relacionat amb Frío y Bruma, però la veritat és que està una mica parat i no sé quan podré acabar per penjar. No depèn de mi.

D'altra banda estic treballant en una història completament nova de la qual no diré res. Treballaré molt en ella de setembre a desembre, ja que durant aquests mesos viuré sola, i espero poder acabar-la per llavors.

També tinc en ment traduir els meus relats i escriure nous.


Petons!