dilluns, de maig 16, 2011

Reseña y proyectos/ Resenya i projectes

Aviso:Esta entrada está escrita en catalán y castellano.
Avís:Aquesta entrada està escrita en català i castellà.


Hola a todos los que os pasáis ni que sea un momentito por este blog para curiosear y también a mis lectores de siempre.

Tengo una buena noticia. Lily. De El rincón de los sueños perdidos ha hecho una reseña en su blog:


http://img808.imageshack.us/img808/2486/banner1cdu.jpg


http://eldesvandelosuenos.blogspot.com/2011/05/resena-frio-y-bruma-mireia-de-no.html


Me ha otorgado tres mariposas y media de cinco. Me ha hecho ilusión y la reseña está muy bien.


Últimamente he recibido críticas de la primera parte de Frío y Bruma, gente que le ha gustado mucho más la segunda parte. Creo que son mayoría de momento pero hay más de una persona que le gustó más la primera parte y otras que se engancharon con ella. Así que espero más opiniones. La verdad es que pensé que la primera parte tendría mejor acogida que la segunda, eso me asustaba un poco pero ha sido al revés, eso es bueno, que una novela mejore. Pero me gustaría saber la opinión de los que prefieren la primera para tener puntos de vista variados.


Por otra parte, dentro de poco abriré una sección con proyectos. Para ordenar mis ideas y tener presente todo lo que me queda por hacer (de lo que ya tengo planeado).

Para empezar os diré que estoy escribiendo mi quinta novela pero la voy a dejar de lado para corregir la tercera bien. Cada frase será minuciosamente examinada y como hace ya casi un año que terminé de escribirla tendré una visión muy distinta (o eso creo).

En cuanto la tercera esté lista la cuarta se tiene que reestructurar, revisar a fondo, cambiar capítulos, cambiar frases, párrafos, páginas, hacer limpieza y añadir elementos nuevos porque, aunque esté terminada, ¡está horrible! No la ha leído nadie, es una especie de boceto sobre el que trabajaré para que sea una novela de verdad en cuanto acabe.

------------------------------------------------------------------------------


Hola a tots els que us passeu ni que sigui un momentet per aquest blog per tafanejar i també als meus lectors de sempre.
Tinc una bona notícia. Lily. De El rincón de los sueños perdidos, ha fet una ressenya al seu bloc:


http://img808.imageshack.us/img808/2486/banner1cdu.jpg

http://eldesvandelosuenos.blogspot.com/2011/05/resena-frio-y-bruma-mireia-de-no.html

M'ha atorgat tres papallones i mitja de cinc. M'ha fet il•lusió i la ressenya està molt bé.

Darrerament he rebut crítiques de la primera part de Fred i Boira, gent que li ha agradat molt més la segona part. Crec que són majoria de moment però hi ha més d'una persona que li va agradar més la primera part i altres que es van enganxar amb ella. Així que espero més opinions. La veritat és que vaig pensar que la primera part tindria millor acollida que la segona, això m'espantava una mica però ha estat al revés, això és bo, que una novel•la millori. Però m'agradaria saber l'opinió dels que prefereixen la primera per tenir punts de vista diversos.


D'altra banda, d'aquí a poc obriré una secció amb projectes. Per ordenar les meves idees i tenir present tot el que em queda per fer (del que ja tinc planejat).

Per començar us diré que estic escrivint la meva cinquena novel•la però la vaig a deixar-la de banda per corregir la tercera bé. Cada frase serà minuciosament examinada i com fa ja gairebé un any que vaig acabar d'escriure-la tindré una visió molt diferent (o això crec).

En quant la tercera estigui a punt, la quarta s'ha de reestructurar, revisar a fons, canviar capítols, canviar frases, paràgrafs, pàgines, fer neteja i afegir elements nous perquè, encara que estigui acabada, ¡està horrible! No l'ha llegit ningú, és una espècie d'esbós sobre el qual treballaré perquè sigui una novel•la de veritat en quan acabi.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola.
Tinc que dir que a mi m'agrada més la segona part, la primera està molt bé pero la segona et sorprèn.
Per altre banda espero que les correccions no triguin gaire, ja tinc ganes...

Jose Ramon Santana Vazquez ha dit...

...traigo
sangre
de
la
tarde
herida
en
la
mano
y
una
vela
de
mi
corazón
para
invitarte
y
darte
este
alma
que
viene
para
compartir
contigo
tu
bello
blog
con
un
ramillete
de
oro
y
claveles
dentro...


desde mis
HORAS ROTAS
Y AULA DE PAZ


COMPARTIENDO ILUSION
221B BAKER STREET

CON saludos de la luna al
reflejarse en el mar de la
poesía...




ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE CARROS DE FUEGO, MEMORIAS DE AFRICA , CHAPLIN MONOCULO NOMBRE DE LA ROSA, ALBATROS GLADIATOR, ACEBO CUMBRES BORRASCOSAS, ENEMIGO A LAS PUERTAS, CACHORRO, FANTASMA DE LA OPERA, BLADE RUUNER ,CHOCOLATE Y CREPUSCULO 1 Y2.

José
Ramón...