dijous, de desembre 09, 2010

Acabada la part antiga.

Porto molt malament escriure sobre el que escric però avui he acabat una cosa important. Tenia que escriure una entrada fos com fos.

Avui m’he quedat a casa pel matí. Sortiré per la tarda perquè he d’anar a la universitat obligadament. M’he quedat perquè porto un constipat bastant lleig així que he decidit aprofitar el temps perquè sabeu que sóc incapaç de perdre el temps, he encès l’ordinador gran i m’he ficat amb la part antiga de la meva historia i, realment em quedava molt molt poc perquè l’he acabat! El final potser no és l’esperat i potser no és molt normal però crec que és el final adequat.

Fer una historia en dues parts m’ha ajudat a distanciar-me del que estava escrivint avançant l’altre part i ho he fet contínuament. Ara només em queda acabar la part nova però tinc por de que no li arribi al nivell de l’antiga.

Del que tinc més ganes és de ajuntar les dues parts, tot i que sé que donarà feina vull veure com jugar amb l’informació que es va deixant anar en cadascuna de les dues parts.

Tinc tantes coses al cap i tant poc temps...

També estic pensant en escriure un conte de nadal però no se’m ve al cap cap tema.
Al gener hauré de donar noticies, bones o dolentes. Així que, atenció.