diumenge, de març 21, 2010

Fotos de carcassona (algun dia tornaré)


Il·lustrar la meva historia amb imatges reals mentre l’escric és el millor al·licient per continuar. Les fotos de l’abadia són especials tot i que semblin molt corrents, al no poder tenir imatges del lloc on s’allotja la Charlotte (tot i que en ocasions vaig escriure sensacions semblants en un escenari diferent), m’alegro tenir-ne del lloc on s’allotja un altre dels personatges i fer-lo passar per el que varem passar nosaltres. És un escenari molt plàcid, un terreny neutre que no estic segura de que continuï essent neutre durant tota l’historia.

Encara que em semblés impossible encara hi ha detalls que vull escriure sobre la marxa.

En quant arribi a l’escena del cementiri, afegiré fotos d’allà, de moment no vull avançar res.