dilluns, de novembre 23, 2009

Projecte: Conte de Nadal

Potser ho tindria que haver dit abans, però la veritat he estat capficada massa en la historia que en perquè l'he escrita i molt menys en informar.
He escrit un conte de Nadal, encara sense títol (com no) per un concurs que presisament es tracta d'això, d'escriure contes de Nadal.

http://cultura.gencat.cat/PreLit/FitxaPreLit.asp?TEMA=01.&Buscar=++Cerca++&NRegistre=24&idregistre=86849

Com us podeu imaginar els que em coneixeu (tots vosaltres), la historia no té lloc en un ambient nadalenc de perfecte felicitat, perquè de ser així d'on podria jo treure l'interés per una historia? El meu cap ara està bullint en possibilitats al preguntar-me això; però el fet és que és una historia que no arriba a les cinc pagines completes que em va fer arribar a plorar quan vaig poder acabarla a casa, havent-la començat a la biblioteca de Sant Cugat, havent-me de reprimir.

La penjaré en quant estigui convençuda de que està acabada i potser esperaré a saber si me la penjen.

1 comentari:

Estefania ha dit...

Es depressió. Es sent sola i sobretot al nadal, que es quan la gent està amb qui estima...

Nu se Mire, a vegades el que escribim ens fa reflexionar. Poder et va tocar molt.

Em va agradar mlt la descripció de la neu i lo de que la decepciona. A mi també em va decepcioanr el primer cop que la veia (institut jj).

Petonsss!!!