dilluns, d’agost 24, 2009

7 mesos menys un dia. Del 23 de febrer al 22 d'agost

El dia 22 d'agost d'aquest any, o sigui... fa dos dies, vaig acabar d'escriure l’epíleg de la historia del Marc, que té un títol provisional (que no em convenç gaire). Ara estic en procés de correcció i fins que no acabi amb aquest procés, res haurà acabat. Ara estic armada amb un antic diccionari de sinònims que va ser de la meva germana i una llibreta on apunto totes les coses que m'he deixat o que s'han de canviar en un futur.

Es molt interessant estar corregint (no hi ha gairebé faltes), i adonar-me que me deixat emportar per la lectura d'un text que jo mateixa he escrit. És curiós però ara que només jo se que passa és com si no tingués importància, com si la historia fos petita i sense substancia, però al llegir-la aquesta sensació desapareix. Espero que quan la llegeixi algú més també li agradi tant com a mi.

I tinc que parlar del final, tranquils, sense spoilers. El final d'aquesta historia és peculiar, es podria dir que és obert, però jo el trobo molt tancat. Suposo que els lectors voldran pensar que després del que explico podran passar moltes coses però jo asseguro que només passarà el que dic que passarà, per això crec que es tancada, perquè tot i que no ho relati el que ha de passar, passarà (com a perdidos (bromaaaaa Faraday)).


Anunciaré qualsevol canvi.
Gracies als que llegiran això.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola guapa
M'encantarà llegir-lo cuan es pugui. El que he pogut llegir m'encanta. I no se perque em ve al cap un pastís cuan hi penso.
Un petó molt gran

Alicia

estefania ha dit...

Pel saló pastis xd

Felicitats mireee

Guay mire! Havera quan la puc llegir ja, i de res, sempre llegeixo les teves actus!

De moment no puc dir gaire mes jj Encara que em vas deixar enganxada amb els capítuls que m'has deixat veure.

La teva fan numer 1!

T'estimu!