Anteriorment...

dimarts, de maig 29, 2012

En dos días

No sé si va a pasar algo especial dentro de dos días, puede. Y prefiero no decir nada, quizá para no gafarlo, pero estoy demasiado expectante y necesitaba escribirlo.

En mi cabeza lo que podría pasar es algo seguro. Me explico. Me pasa como a Becky en Loca por las compras, no quiero decir spoilers así que... solo daré esta referencia. Ella tiene la posibilidad de ganar algo, es una posibilidad ínfima, pero cree de verdad y te hace llegar a creer que va a ocurrir. Pues así estoy yo.
Pero como no me quiero llevar un chasco estoy controlándome.
¿Qué pasará?

---------------------------------------------------------------------------------------------------

No sé si passarà alguna cosa especial dins de dos dies, pot ser. I prefereixo no dir res, potser per no gafarlo, pero estic massa expectant i necessitava escriure-ho. En el meu cap el que podria passar és una cosa segura. M'explico. Em passa com a Becky en Loca por las compras (no tinc el llibre traduit en català) , no vull dir spoilers així que ... només donaré aquesta referència. Ella té la possibilitat de guanyar una cosa, és una possibilitat ínfima, però creu de veritat i et fa arribar a creure que passarà. Doncs així estic jo. Però com no em vull portar un desengany m'estic controlant.
Què passarà?

1 comentari:

Veritas ha dit...

Uisss, pero que intriga... ¡Dinos algo! jejeje