dimarts, d’octubre 18, 2011

Caixes/Cajas

He estat tan ocupada, i de fet continuo estant tan ocupada que no tinc ni temps de pensar en tot el que vull escriure. I es molt. Tinc projectes, dates establertes que no podré complir i novel·les acabades que no poden sortir del calaix.





En plena mudança m'alegro de no estar envoltada de caixes en el meu raconet.





Ara llatí, art grec, anglés, milers de treballs, lectures...








-------------------------------------------------------------------------





He estado tan ocupada, y de hecho sigo estando tan ocupada que no tengo ni tiempo de pensar en todo lo que quiero escribir. Y es mucho. Tengo proyectos, fechas establecidas que no podré cumplir y novelas terminadas que no pueden salir del cajón.





En plena mudanza me alegro de no estar rodeada de cajas en mi rinconcito.





Ahora latín, arte griego, inglés, miles de trabajos, lecturas ...