dilluns, de juliol 11, 2011

¡Vacaciones! Empieza el trabajo / Vacançes! Comença la feina

¡Ya estoy de vacaciones!
He estado durante mucho tiempo ausente porque necesitaba concentrarme en estudiar y con algo como el blog me iba a distraer, pero ahora ya no hay excusa, las cosas empezaran a cambiar un poquito.
Para empezar mis proyectos a partir de ahora son muchos y como soy libre desde las 9.40 del día de hoy no me ha dado tiempo a organizarme pero pronto empezaré a trabajar. Lo que seguro que tengo que hacer antes de que acabe el verano es corregir mi novela “Fortalessa”. Es en catalán, de momento y sin proyecto de ser traducida. Tengo también una idea para “Frío y Bruma” fantástica, una cosa genial que no depende sólo de mi i por tanto no sé cuándo estará si es que está algún día, esperemos que sí. Por último tengo un proyecto en mente para diciembre i otro para Mayo del año que viene. ¿Qué os parece? Creo que más me vale ponerme a trabajar pronto, ¿verdad? Estoy deseándolo, pero como ya he dicho es mi primer día de vacaciones y para auto premiarme me voy a comprar una película y a pasear un poco así que quizá esta tarde haya novedades, quizá no.
También tengo previsto traducir varios de mis relatos que ahora están en catalán. Bueno, seguro que surgirán muchas cosas que hacer muy pronto y estoy dispuesta. ¡Mi pequeña agenda rosa va a estallar!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ja estic de vacances!
He estat durant molt de temps absent perquè necessitava concentrar-me en estudiar i amb alguna cosa com el bloc m'anava a distreure, però ara ja no hi ha excusa, les coses començaràn a canviar una miqueta.
Per començar els meus projectes a partir d'ara són molts i com sóc lliure des de les 9.40 del dia d'avui no m'ha donat temps a organitzar-me però aviat començaré a treballar. El que segur que he de fer abans que acabi l'estiu és corregir la meva novel.la "Fortalessa". És en català, de moment i sense projecte de ser traduïda. Tinc també una idea per "Fred i Boira" fantàstica, una cosa genial que no depèn només de mi i per tant no sé quan estarà si és que està algun dia, esperem que sí. Finalment tinc un projecte en ment per al desembre i un altre per maig de l'any que ve. Què us sembla? Crec que més em val posar-me a treballar aviat, oi? Ho estic desitjant, però com ja he dit és el meu primer dia de vacances i per a auto premiar-me em compraré una pel.lícula i aniré a passejar una mica així que potser aquesta tarda hagi novetats, potser no.
També tinc previst traduir diversos dels meus relats que ara estan en català. Bé, segur que sorgiran moltes coses a fer molt aviat i estic disposada. La meva petita agenda rosa explotarà!