divendres, d’octubre 29, 2010

Com va.

Fa molt que no actualitzava aquest blog i ara m'adono que és encara pitjor perquè hauria de canviar el disseny.
Posaré al dia a qui em llegeixi... o al lector imaginari perquè qui em llegeix en realitat ja sap abans de llegir-me el que faig, com van les coses en els meus mons.

Primer dir que no, cap editorial m'estima... snifff... (que poc professional és escriure snifff). Però jo no deixo d'escriure sinò crec que no m'aixecaria mai del sofà i ni estudiaria ni llegiria ni faria absolutament res, escriure em manté la ment desperta, sempre.
Vaig acabar la meva tercera novel·la fa un temps i la vaig corretgir, vaig dur a terme un altre projecte horriblement costós que potser algun dia dono a coneixer a tothom i ara estic escribint la meva cuarta novel·la que es situa entre la regencia anglesa i l'època actual en un lloc no molt llunyà d'on em trobo ara.
L'escriptura va més lenta que amb altres novel·les però és el que aquesta en concret requereix. Fixar-se en cada frase i anar construint poc a poc aquests fets que no semblen avançar i alhora avançar molt ràpid, és un ritme al que m'ha costat acostumar-me tot i que jo l'he dut a ser com és.

Ara, després d'escriure bona part de l'historia de la regencia, estic en època actual i em resulta estrany escriure sobre una vida normal, una persona normal, més normal que cap dels personatges que hagi fet mai, més normal (i no és dificil) que jo. En realitat em costa ficar-me en el cap de la meva protagonista. Per altre banda tinc un altre personatge que no sé exactament com anirà mai perquè és extramadament intel·ligent i per poder escriure sobre ell he de controlar tot el que diu i tinc por de que hagi de fer servir el seu coneixement en algún moment perquè jo, no el tinc.

Fins aquí tot, m'he proposat no escriure fins dimarts perquè tinc molta feina universitaria. Tot i així no sé si podré deixar estar el disseny fins tant tard.