dimecres, de març 17, 2010

Només un mes?

Quan he llegit que l’Estefania m’escrivia en l’altre comentari: què ràpid. Ho he volgut comprovar i, fa poc més d’un mes que vaig començar aquesta historia i tinc la sensació d’estar a punt d’acabar-la. Em sap greu perquè em sento còmoda amb els personatges ara.


"-un mes? i que és un mes? aquestes divisions del temps són pura arbitrerietat! qui diu que vint-i-quatre hores fan un dia?
-hi ha molta gent que s'ho pensa.
-doncs que s'ho deixi de pensar! A partir d'ara cada segon serà un minut, cada minut una hora, cada hora, un dia i cada dia un any. Amb aquests contes tenim trenta anys de felicitat conyugal per endavant.
-Amb aquests contes, fa quatre hores que estem parlant. es tardiiisim."

El Mikado
Gilbert O'Sullivan

No ho he pogut resistir, quan he escrit: un mes? he tingut que continuar. Això és consequencia d'haver vist el mikado masses cops i saber-me l'obra de memoria jj.

No asumeixo que només faci un mes, es com portés una eternitat amb ells, amb la Charlotte al cap. Encara que reconeixo que el Marc no vol marxar. Perquè?

Espero que tot surti bé.