dimarts, de juliol 21, 2009

El mar i el Marc

Quan vaig decidir incloure el mar en “Res enrere”? Doncs no recordo gaire bé el dia en que vaig anar a la platja amb la Claudia i la Estefania, no se ni fa quan de temps, però recordo a la perfecció quan la Fanny i jo varem decidir anar a nedar. En aquell moment em vaig imaginar que la platja no era allà, que estàvem perdudes enmig del mar i com que la sensació és senzillament horrible (tens la necessitat de deixar-te ofegar per no patir més del necessari) vaig decidir tornar a mirar a la platja. Doncs en aquell moment vaig voler plasmar la sensació de impotència enmig del mar, sense saber quina direcció agafar i sense saber que hi ha sota els teus peus (que aquesta és una altre). A més, per els meus dos protagonistes, les coses és complicaven perquè no sabien que era el mar.
Qui anava a dir que aquell dia va néixer la idea que faria possible la aparició del Marc? (Com? Que?). Doncs si. Fins al moment, la figura del Marc era absolutament innecessària...
SPOILERS (de res enrere)
Però al estar enmig del mar, necessitava algú capaç de treure’ls. Un vaixell de passatgers? Noooo massa gent.... un pesquer? Molt depriment... Que millor que el vaixell privat de un jove ric?¿ Un jove provenen d’Anglaterra que va adquirir el nom de Marc per una intuïció meva, no em vaig pensar ni dos segons el seu nom. A més havia de ser atent i ajudar-los. Sense motiu? Nop, ell es tenia que revelar. I d’aquí va sorgir el Marc que vaig desenvolupar a “Res enrere” (encara sense cognom) i més endavant és va convertir en protagonista en una historia encara sense títol i sense acabar. I ha anat evolucionant com a personatge i ara ja com a persona.
FI SPOILERS

Comenteu força!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Cada dia hem sorpren mes la teva imaginacio, estic d'acord amb tu, pero per el meu gust el noi ric es molt evident. petonets , Susanna

estefania ha dit...

Comento!! jj

Guai que sorgís de quan vem nar tu i jo a la platja a nedar fins a l'infinit!

La meva va sorgir per la idea de que el bosc era un escenari precios que moltes noveles utilitzaven pero no ho posaben com a protagonista. Jo vaig voler explotar-ho.

Que rápides que surten algunes idees bones!!!! :):):)

testimU!!